TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, November 1, 2012

Kisah bulan November 2012

Mulai bulan ini rasanya saya akan memilih 'tema' tertentu untuk memberi lebih fokus dalam mencari bahan untuk dikongsikan. Contohnya bulan lalu saya cuba memfokuskan mengenai 'bunga-bungaan' dan hasilnya saya rasa lebih fokus setiap kali keluar dan berjalan kerana sudah ada 'target' dan lebih menarik saya mencuba mencari maklumat yang lebih untuk memahami dan mengenali bunga-bunga yang saya temui. 

Jadi, bulan ini saya rasa saya nak fokuskan mengenai .....






Sebenarnya, kalau anda perhatikan dipenghujung bulan Oktober, catatannya sudah mula berbaukan tema yang sama. Kiranya sambung sahajalah dari angin bulan oktober ... 

Insyallah kalau ada artikel menarik dari laman web yang lain atau ada petikan berita yang saya rasa  seronok dikongsikan, akan saya muatnaikkan... semoga membantu anda merancang percutian di musim cuti persekolahan ini... 


SELAMAT MEMBACA DAN TERIMA KASIH KERANA MEMBACA DI MRKUMAI.BLOGSPOT.COM

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock