Apa kata anda klik info ini.. saya tak marah ...

Gambar terkini di Facebook mrkumai.blogspot.com

Buat Carian Pantas seperti tempat makan, tips bercuti, strawberry dan sebagainya di sini:

Jumaat, 2 Jun 2017

Panduan ke Lokasi Pasar Malam Cameron Highlands

Saya pernah berkongsikan lokasi Pasar Malam Cameron Highlands dalam catatan terdahulu. Ada yang email saya kata perlukan pula secara visual dan catatan awal itu terlalu panjang pula naratifnya.

Catatan awal saya mengenai lokasi Pasar  Malam Cameron Highlands di SINI

Macam macam kan pembaca yang singgah di blog. Saya diamkan aje permintaan pembaca tersebut sekitar bulan 3 yang lalu. 

Dan malam ini saya kongsikan ajelah apa yang mampu saya buat melalui carian di google Map dan slide powerpoint ringkas.

Semoga membantu apa yang boleh. Saya kali ini tak nak buat perincian naratif perjalanan tersebut sebab yang pertama dah saya perincikan. 

Kali ini anda tafsirkan sendiri ya...  Ada dua arah perjalanan ke Pasar Malam Cameron Highlands tersebut. Cuma arah ketiga saya tak perlu kongsikan sebab melalui udara... 



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...