TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, June 1, 2017

Cameron Highlands Neraka Percutian Beraltitud Tinggi??


Saya membaca catatan yang ditulis oleh OMM dalam Oh My Media ini mengenai pendapat penulis setelah bercuti di sini.

Beliau mengatakan Cameron Highlands adalah neraka percutian beraltitud tinggi  bersebab utamanya adalah kesesakan jalan raya akibat jumlah kenderaan pelancong di musim cuti puncak.

klik pada link blog tersebut:
http://www.ohmymedia.cc/trending/travel/cameron-highland-neraka-percutian-beraltitud-tinggi-27675/ Klik SINI

Saya tinggalkan dulu catatan ini untuk anda baca ya.. catatan selepas ini saya khaskan reaksi rakan facebook saya setelah saya kongsikan pautannya. 


Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock