TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, October 31, 2017

Bengkel Motorsikal di Cameron Highlands


Saya sekadar kemaskinikan Lokasi Kedai Motorsikal di sekitar pekan di Cameron Highlands. Maklumlah semakin ramai dan banyak penunggang motorsikal dan kumpulan motorsikal yang datang ke Cameron Highlands. 

Saya kongsikan dahulu lokasi bengkel mereka. Namun untuk nombor telepon saya kurang mampu nak berkongsikan sebab saya tak guna motor di sini. 

Pekan Ringlet - 
  • Jalan ulu Ringlet sebelah Klinik Chong 
  • Jalan Ulu Ringlet berhadapan Kedai Tayar Joo Hin
Pekan Lembah Bertam:
  • Shin Tong Lembah Bertam
  • Bengkel Motor Szen Lembah Bertam
Habu
  • Jalan Masuk ke Ladang Teh Tongkiat
Tanah Rata
  • Bengkel Liew  atau Bengkel Motorsikal Cameron Highlands di Royal Lily NoTel: 019 392 1166
  • Bengkel Motor sebelah Cameron Tyre  and Car Services 

Brinchang
  • Jalan Masuk ke Kuarter Kerajaan Sungai Burung berdekatan Arked Peladang
Kawasan atas dari Kea Farm ke Kampung Raja saya tak pasti. 

Untuk Bengkel Membaiki Kereta di Cameron Highlands, catatan saya mengenai di sini KLIK

Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock