Apa kata anda klik info ini.. saya tak marah ...

Gambar terkini di Facebook mrkumai.blogspot.com

TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, May 27, 2017

Panduan Arah Perjalanan ke Kebun Anggur Lembah Bertam


Kawan saya bertanya kepada saya bulan lepas arah nak ke Kebun Anggur Lembah Bertam. 

Katanya belum berkesempatan nak ke sana walhal setiap dua bulan akan bercuti di sini walaupun menetap di Johor Bahru.

Saya berhutang maklumat arah ini dengannya dan kebetulan lalu semalam ke arah Sungai Koyan, saya kongsikan perincian ini untuknya dan juga anda sekali.

Panduan Arah Dari Pekan Tanah Rata

Cuma musim anggur dah habis. Dan paling kesian bulan lepas rakan saya ada di Cameron Highlands namun saya tak dapat kongsikan maklumat samada sudah bermusim atau tidak. 

Malangnya saya hanya tahu dari facebook Cameron Highlands Group selepas dia selamat sampai kembali di Johor Bahru..

Panduan Arah dari Pekan Ringlet
Kesian ko Din... next time jugak.... hari tu dah dekat dah .. tapi jauuuhhhhya..

Catatan terdahulu saya mengenai Kebun Anggur ini di sini;
Catatan 1
Catatan 2
Catatan 3


Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

10 CATATAN TERKINI:

KOLEKSI CATATAN: