TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, May 6, 2017

Pasar Ramadhan di Cameron Highlands 2017


Soalan:
Ada ke Pasar Ramadhan di Cameron Highlands sebab bulan puasa jatuh cuti sekolah?

Ini bukan pertanyaan di blog saya tapi di Facebook Cameron Highlands Group, cuma saya nak kongsikan jawapan saya dan jika boleh membantu anda yang nak membuat perancangan bercuti semasa musim cuti sekolah yang jatuh semasa bulan puasa. 

Jawapan saya: 
Pasar Ramandhan ada macam tahun-tahun terdahulu dan ini diperkukuhkan dengan melihatkan Notis Tapak Bazar Ramadhan oleh Majlis Daerah Cameron Highlands ini.

Lokasi masih sama iaitu di Jalan Besar Tanah Rata dan yang  kedua di kawasan letak kereta Brinchang.

Soalan saya pulak:
Adakah PASAR MALAM CAMERON HIGHLANDS akan dibuka sepanjang cuti sekolah tersebut memandangkan setiap kali cuti sekolah akan dibuka sepanjang malam cuti sekolah?

Itu kena tanya MDCH... juga tanya mereka bagaimana nak dapatkan lesen berniaga di pasar malam ini jugak. Mana tahu nak dapatkan lesen berniaga atau sekadar berniaga lesen kemudian. ..

Update: Ini jawapan Tuan Pengerusi Peniaga Pasar Malam Golden Hills. Klik 


Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock