TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, May 27, 2017

PDRM Cameron Highlands Juara Kejohanan 9 Sebelah Cameron Highlands 2017


Tahniah kepada pasukan PDRM CAMERON HIGHLANDS yang muncul Juara Kejohanan Bolasepak 9 Sebelah Piala YB Dato Seri G Palanivel 2017.

Mereka muncul juara selepas menewaskan Pasukan MDCH A dengan keputusan 3-2 melalu sepakan Penalti selepas terikat tanpa jaringan.

Tempat ketiga dimenangi pasukan Tanah Rata FC yang juga menewaskan pasukan MDCH B juga melalui sepakan penalti.

Maka dengan tamatnya perlawanan ini, tamatlah juga Kejohanan Bolasepak 9 Sebelah Piala Yang Berhormat Dato Seri G. Palanivel yang juga merupakan Ahli Parlimen Cameron Highlands. 

Koleksi gambar penuh perlawanan sepanjang kejohanan ini boleh dilihat di Facebook mrkumai.blogspot. Tapi ikut mana waktu terluang saya masa menonton perlawanan-perlawanan yang diadakan. 

Saya bukan jurugambar rasmi kejohonan jadi jangan minta gambar dari saya ya... Jangan kecam kualiti gambar jugak... 

Tahniah diucapkan kepada semua... 

p/s : errr betul ke ada khabar angin kata lepas ni ada 11 sebelah pula tapi piala atas nama pelobi sebagai calon ahli parlimen kawasan ini untuk PRU 14? Saya tak kisah..sebab saya bukan pengundi peti undi di sini .... 

Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock