TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, May 26, 2017

No more grape...habis dah ...


Dah habis dah anggur di Kebun Anggur di Lembah Bertam untuk musim bulan 3. 

Saya kemaskinikan cerita anggur ni sebab ada yang tanya saya semalam. Kebetulan saya dah lalu semalam saya ambik la gambar papan tandanya. Tapi saya tak masuk ke dalam kebun sebab saya percaya kepada pemilik kebun ini dari papan tanda yang dipasang ini.

Jadi kepada yang nak ke sana... dah tutup dah sebab dah kehabisan anggur...

Jangan tanya saya bila pula musim anggur seterusnya di Kebun Anggur ini ya... saya ambik gambar di luar sahaja bukan pergi beramah mesra dengan pemiliknya...

Jangan pula tanya saya nombor pemilik kebun anggur ini yaa...

Letihnya nak jawab ....

Catatan awal saya mengenai Kebun Anggur  ini ...

Catatan 1
Catatan 2
Catatan 3
Catatan 4 - panduan arah 

Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock