TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, May 6, 2017

Apartment Percutian di Cameron Highlands 5

Saya kongsikan lagi senarai atau iklan apartment percutian  di Cameron Highlands yang saya kumpulkan dari post mereka sendiri di Facebook Cameron Highlands Group.

Semua apartmemt ini bukan milik saya malah saya sendiri tak mengenali mereka ini. Adakah mereka ini pemilik ataupun sekadar runner? Itu anda kena tanya sendiri kepada mereka yang anda hubungi. 

Saya sekadar mewujudkan koleksi iklan untuk saya kongsikan jika ada kawan bertanya kelak. Senang kan kerja saya nanti.

Selalunya jikalau ada kawan telepon suruh carikan mereka apartment percutian, saya akan katakan cari kat sini.. 

mai pilih .. mai pilih.... mai pilih ....

Link sebelum ini di SINI

Sumber : Facebook Cameron Highlands Group


Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock