TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, May 1, 2017

Perkhidmatan Bas Ekspres di Cameron Highlands 2017

Saya sekadar kemaskinikan perkhidmatan bas ekspres di Cameron Highlands. 

Catatan awal saya mengenainya dah 3 atau 4 tahun  dulu.

Masih berpusatkan Terminal Fressia di Tanah Rata untuk ke bandar-bandar utama seperti Ipoh, Pulau Pinang dan Kuala Lumpur.


Tips saya: jika mahukan keselesaan, ambil bas trip kedua kerana biasanya trip pertama akan ramai penumpang khasnya pelancong back packer.

Macam saya yang ambil trip kedua selang sejam dari yang pertama ke Ipoh. 



Ada 4 orang sahaja penumpang berbandimg 20 penumpang pada trip pertama. 

Saya kongsikan poster perjalanan syarikat bas ekspress di kaunter mereka.


Hubungi syarikat bas berkenaan untuk maklumat lebih lanjut.

Saya kongsikan maklumat ini sahaja. Jangan tanya saya ya..... 

Sent from my S7edge smartphone

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock