TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, October 10, 2012

Tips Melawat Cameron Highlands: Holiday Apartment siri 2

Masih bersama untuk berkongsikan tip melancong ke Cameron Highlands dan catatan ini adalah siri kedua mengenai holiday apartment atau apartment percutian yang ditawarkan di Cameron Highlands. 

Catatan pertama mengenainya boleh diikuti di sini. Klik . Maaf terdapat masalah ke atas koleksi gambar yang saya muatnaikkan. Akan saya gantikan nanti jika bertemu semula koleksi lama gambar apartment tersebut. 

Saya mendapati sejak beberapa bulan ini, mulai aktif dan proaktif pemilik apartment dan juga runner mereka mempromosikan tawaran untuk menyewa holiday apartment kepada pelancong. 

Masih saya ingat kalau tahun lepas dan sudah, kalau anda membuat carian di mudah.my, hanya terdapat beberapa apartment percutian yang ditawarkan seperti di Anthurium, tetapi kini kelihatan begitu ramai sekali membuat promosi di mudah.

Untuk memudahkan catatan ini juga, saya sekadar meminjamkan beberapa contoh promosi ataupun tawaran yang saya maksudkan dari mudah.my yang saya temui... 

Caranya, anda hanya perlu mengklik di gambar-gambar dibawah ini yang menjadi pilihan anda untuk ke link mereka..

mudahkan?  ... ingat.. Klik di atas gambar yang menjadi pilihan anda dibawah. 

Click to view the next image. Muslim holiday apartment cameron highlands  - Image Apartment Holiday on Cameron Highlands  - Image

Click to view the next image.Click to view the next image.Cameron Highlands Homestay Apartment ENGLISH  - Image
Brinchang,Cameron Highland  - Image Holiday Apartment Carnation Park Cameron Highlands  - Image Greenhill apartment cameron highlands  - Image Cameron Highlands GreenHill Resort Apartments  - ImageHoliday Accommodation  - Image Cameron Highlands Holiday Apartment  - Image

Banyakkan? Sebenarnya banyak pilihan kalau anda perhatikan disini ataupun di mudah.my malah di facebook. Anda boleh membuat carian sendiri malah kebanyakan pengusaha ini mempunyai laman blog mereka tersendiri dan terdapat ulasan daripada penyewa sebelumnya sebagai panduan anda memilih apartment pilihan anda.

Namun biarlah merancang awal kerana biasa terjadi apartment percutian tidak mencukupi terutama diwaktu puncak percutian.  

Selamat bercuti... 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock