TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, August 27, 2015

Merdeka !!! Siri kekejaman Komunis ..2

Komunis berasal dari Tanah Besar China dan merupakan serpihan parti komunis di sana. Majaoritinya adalah berbangsa Cina. Ini fakta yang tidak boleh anda nafikan atau pusingkan sebagai kenyataan yang 'rasis'. 

Hakikat ini semua orang tahu. Diakui secara jelas dan semenang sahih. Tak perlu menjadi seorang yang putar belit untuk menafikan kenyataan ini walaupun anda seorang hali politik. 


Perkembangan pergerakan komunis ketika itu lebih terarah kepada kawasan yang berpendudukan Cina dan antaranya di Kajang dan Semenyih malah  kalau dilihat taburan pergerakan kumpulan ini juga sama. 

Kenapa? Mereka lebih mudah menarik minat dan sokongan kaum Cina kerana ini adalah serpihan perjuangan komunis yang berasal dari tanah cina. 

Kedua Komunisme menolak agama dan jika ingin menarik kaum Melayu yang kental dan kukuh pegangan agama Islam, maka ianya agak sukar dilakukan walaupun ada segelintir yang terjebak. 

Jom ikuti aktiviti komunis di antara penempatan masyarakat Cina dan lihat bagaimana kejamnya mereka walaupun sesama bangsa mereka yang tidak mahu menyokong dan mengikuti perjuangan mereka.










Sumber ; FB VAT 69

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock