TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, March 1, 2018

Sekitar Aksi 7 Sebelah Piala Tahun Baru P078 Cameron Highlands


Saya sekadar nak kongsikan beberapa aksi pemain yang terlibat dalam Pertandingan Bolasepak 7 Sebelah Piala Tahun Baru P078 Cameron Highlands minggu lepas. 

Saya bukan penganjur atau terlibat dalam jawatankuasa penganjuran. Cuma sayai peminat bolasepak yang biasa-biasa sahaja. Jadi jangan tanya keputusan penuh sebab saya hanya singgah di hari pertama sahaja. 


Yang boleh saya kongsikan adalah, 52 Pasukan bertanding... 36 daripadanya adalah pasukan sekitar Daerah Cameron Highlands, 8 pasukan dari luar Daerah Cameron Highlands di Pahang dan 8 pasukan adalah dari negeri jiran, Ipoh.


Tahniah saya ucapkan kepada semua.. penganjur, peserta dan penonton....


Aksi penuh atau lebih dramatik di laman Facebook saya, mrkumai.blogspot.



No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock