TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, February 22, 2023

Centrum di waktu malam..

Centrum di waktu malam lebih menarik perhatian pengunjung yang terdiri daripada pelancong. Kenapa Centrum menjadi pilihan? Saya telah kongsikan dalam Catatan Pertama Centrum di Waktu Siang.


Mudah sahaja sebab ianya dihiasi dengan lampu-lampu yang menarik di bawah bumbung boulevard yang tinggi. Pilihan yang tepat jika di waktu malam dan musim hujan. Lebih menarik jugak Centrum mempunyai pelbagai pilihan untuk membeli belah dan makan dan minum yang lebih moden seperti di komplek membeli belah yang ada dibandar-bandar besar. 

Selain itu juga, Centrum beroperasi setiap hari dan ianya mengisi kekosongan aktiviti Pasar Malam Cameron yang hanya beroperasi di hari Jumaat dan Sabtu sahaja. Jadi pada hari biasa, Centrum menjadi pilihan ramai di Cameron Highlands untuk bersantai di waktu malam dan bergambar.

Saya kongsikan beberapa keping gambar terkini Centrum di waktu malam yang saya rakamkan kelmarin selepas ke Billion membeli barangan dapur. 









Parkir kereta boleh di buat di LG1 dengan caj per jam sekitar RM 1 sahaja. Atau masa nak keluar jika anda berbelanja RM 30 minima di Billion, anda boleh dapat rebat 2 jam pertama....

Parkir di tepi Jalan utama pun boleh dengan nilai kompoun RM 150 sekeping saman trafik... 



No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock