TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, December 17, 2016

Kedai Serbaneka Bumiputera


Saya sering ditanya di manakah kedai serbaneka yang dimiliki oleh orang melayu.

Saya tak kisah nak kongsikan dan kalau ada yang kata isskhhh saya macam rasis pulak. Saya tak peduli sebab saya nal promosikan perusahan bangsa saya. 

Tak salah kan...

Di Tanah Rata kalau nak kira kedai serbaneka yang dimiliki oleh orang Melayu hanya ada 2 iaitu di Taman Sedia dan juga di Marigold Square.

Di Marigold Square adalah  Al Raudah Mart di mana pemiliknya sama dengan kedai nasi arab disebelahnya.

Jadi ada pilihan kan? 

Untuk di Brinchang ada satu di hadapan Masjid Kayangan dan bertentangan dengan stesen  Petronas namun diusahakan secara usahama koperasi.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock