TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, February 2, 2016

Tawaran Lesen Car Boot Sale di Padang Awam Tanah Rata

Saya ingin berkongsi maklumat Tawaran Untuk Menyewa Tapak Car Boot Sale di tepi Padang Awam Tanah Rata Cameron Highlands. 

Notis Pemberitahuan ini sudah mulai diedarkan dan dikongsikan dalam group whatsapp tempatan namun carian saya di laman web rasmi MDCH tidak menemui sebarang informasi ini. 

Jadi jika anda berminat untuk mendapatkan tapak car boot sale ini silalah menghubungi MDCH seperti dibawah. 

Sebenarnya idea untuk menganjurkan Car Boot Sale ini telah lama diperkatakan sejak dua tahun lepas tetapi terdapat halangan yang tidak pasti apakah benar seperti dikata. 

Jadi tak perlu saya katakan apakah halangan itu kerana saya sendiri tidak pasti kebenarannya. 

Namun semasa perjumpaan dengan Exco Kerajaan Negeri Pahang iaitu Exco Belia dan Sukan tahun lepas, Yang Berhormat Exco sendiri memaklumkan telah ambil maklum akan halangan yang dinyatakan untuk penganjuran 'Car Boot Sale'  sebelum sempat dibangkitkan oleh wakil persatuan belia yang hadir. 

Dan mungkin ini adalah hasil ambil maklum Yang Berhormat Exco tersebut yang akhirnya membenarkan aktiviti car boot sale ini dijalankan . Jika benar. 'tahniah dan terima kasih' Yang Berhormat Exco. 

Jika tidak pun tahniah MDCH kerana membenarkan aktiviti tambahan ini. Kalau tidak memeriahkan sangat Cameron Highlands, pastinya peluang perniagaan yang dibuka berkonsepkan Car boot Sale ini berjaya dilaksanakan. 

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock