TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, November 4, 2014

Isu Pekerja Asing @ Cameron Highlands ... 1

Isu warga Asing bermaharajalela di Cameron Highlands bukan baharu sahaja berlaku. 

Pengalaman saya yang mulai menetap di sini pada May 2007 hingga kini sendiri menyaksikan bagaimana perkembangan yang sangat tidak sihat ini berlaku. 

Insyallah akan saya kongsikan dalam catatan yang seterusnya kerana dalam beberapa catatan awal ini saya sekadar nak berkongsikan petikan dari Utusan Malaysia untuk koleksi awal dan bagaimana keadaan semasa ianya dibongkar. 

Sejujurnya saya amat mengharapkan ianya dibongkar sebagaimana saya membaca tajuk utama Mingguan Malaysia dua minggu yang lalu mengenai kegiatan samseng dan kongsi gelap yang kebal di Kuala Sepetang. 

Semasa itu terdetik dihati saya alangkah bagus kalau senario warga asing di Cameron Highlands turut dibongkar. Nyata seolah-olah wartawan Utusan ini merasai kegusaran hati saya. 

Terima kasih cuma mesti ada yang akan marah nanti ... 

Untuk yang pertama saya kongsikan petikan dari Jabatan Imigresen Malaysia yang mengatakan akan mengambil tindakan.... 


Catatan utama boleh terus dibaca di Utusan Online di SINI

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock