TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, August 3, 2012

Tips Melawat Cameron Highlands: Bunga-bungaan siri 5

Alamak 5 siri berturut-turut mengenai bunga... bosan la pulak nanti .... ok.. ini yang terakhir untuk koleksi bunga kali ni ... lain kali berselang dengan catatan yang lain sebab kalau nak berkongsikan mengenai bunga-bungaan di sini memang banyak..

Ini adalah catatan kelima bagi siri bunga-bungaan di Cameron Highlands dan jika anda terlepas untuk siri catatan yang pertama, boleh diikuti dengan mengklik di SINI dan untuk siri yang kedua pula anda boleh klik di SINI. Manakala untuk siri ketiga boleh anda ikuti di SINI. Siri keempat pula anda klik SINI.
Untuk membaca catatan yang berkaitan dengan bunga-bungaan yang terdahulu ini, anda klik sahaja di sini... Klik sini untuk catatan koleksi bunga ros atau klik SINI untuk catatan koleksi bunga daisy atau klik SINI untuk catatan bunga Raya atau klik SINI untuk catatan periuk kera. Klik SINI untuk orkid 1 dan SINI untuk orkid 2. Peminat Crisanthemun, Klik SINI dan peminat Kaktus pula Klik SINI.
Untuk siri kelima ini saya sudah kehabisan idea nak tulis mengenai apa. Jadi untuk senang, saya berkongsikan gambar-gambar ini . Mungkin ada yang ingin mendapatkan maklumat yang lain, Insyaallah tuliskan sahaja di ruangan  ulasan di bawah...











Semoga dapat membantu anda...

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock