TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, November 16, 2018

Tempat Malam yang banyak Pilihan @ Cameron Highlands


Saya nak kongsikan jawapan yang sering saya terima mengenai tempat makan yang sesuai di Cameron Highlands.

Jawapan yang saya selalu berikan selain di Tanah Rata adalah di Perumahan Makmur Cameron Jaya atau dikenali dengan panggilan Perumahan Prima di Tanah Rata. 

Kenapa? 

Sebab terdapat 21 restoran atau kedai makan di kawasan Perumahan baru ini. 

Antaranya Kedai Tomyam(3), Kedai Makan Melayu (3), Kedai Nasi Kukus (2) , Kedai Sate (2), Kedai Nasi Kandar (2), Kedai Makanan Western (1), Kedai Kek (2), Cafe (2), Steamboat and Grill (1) dan Kedai Nasi Ayam (1). 

err cukup tak 21? Lebih kurang la ya. Yang kedai makan melayu pun buat tomyam jugak.... 

Jadi tepuk poket sebelum tanya selera. 

Sedap ke tidak saya tak boleh jawab sebab lidah Pahang saya berbeza dengan lidah anda.... 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock