TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, February 20, 2017

I LOVE CAMERON HIGHLANDS 2

Kelmarin,saya ada kongsikan lokasi 
I LOVE CAMERON HIGHLANDS 
di Tanah Rata ke Brinchang yang menjadi tumpuan untuk berhenti dan bergambar.

Catatan lokasi yang pertama di SINI



Saya ada sebutkan ada lokasi kedua yang turut dipasangkan landmark statement ini iaitu di Habu, Ringlet.
Saya kongsikan gambaran di sana. Namun saya risikonya ia terletak di tepi Jalan Utama Tanah Rata dan Ringlet juga di selekoh.

Nak ke sana ? Jika anda dari arah Ringlet, selepas Padang Habu anda akan mula melalui jalan berselekoh untuk ke Tanah Rata dan lokasinya di selekoh pertama selepas Stesen Hidro Habu sebelah kiri.


Untuk yang datang dari arah Tanah Rata anda perlu turun ke Habu dahulu sejauh 7 km.  

Malah lebih berisiko untuk bergambar kerana ruang meletak kereta adalah di seberang jalan dan perlu melintas jalan untuk ke tapak ini.

Saya kongsikan gambar yang selebihnya.







No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock