TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, January 25, 2018

Koleksi Catatan Pilihan Steamboat Halal di Cameron Highlands


Saya ada membuat beberapa catatan mengenai 'Pilihan Steamboat di sekitar Cameron Highlands' terutamanya yang halal dan diusahakan oleh pengusaha Muslim.

Jadi dalam catatan ini saya sekadar nak kumpulkan 'link catatan' yang telah saya kongsikan bagi memudahkan anda membuat persediaan, perbandingan seterusnya memilih pilihan steamboat anda kelak. 

Namun harus diingat, saya tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan pengusaha ini dan jika ada pertanyaan anda wajib menghubungi mereka samada melalui nombor perhubungan ataupun laman facebook mereka. 

Klik Catatan Pilihan Steamboat di bawah untuk perincian kisahnya....
  1. DEBAMBOO TOWER STEAMBOAT, GRILL & STEAM, TAMAN SEDIA kini STONE VALLEY STEAMBOAT AND GRILL
  2. TAMAN ABANG STEAMBOAT & GRILL, TANAH RATA kini dikenali sebagai  Taman Epal Cameron
  3. ATILLA SANTAI STEAMBOAT , TANAH RATA
  4. PDM CAFE, TAMAN SEDIA  telah ditutup
  5. HIGHLANDS CHEESE STEMBOAT AND GRILL, TANAH RATA 
Ini sahaja ke lokasi steamboat pengusaha bumiputera di Cameron Highlands? Ada lagi sebenarnya tetapi yang ini dahulu saya kongsikan sebab selalunya saya kongsikan yang mana saya pernah mencuba dahulu. Nak pergi selalu rasa kurang sikit sebab dah selalu muak pula. Kita bagi peluang kepada pelancong mencuba aneka pilihan steamboat.

Ingat, hubungi pengusaha di atas untuk lebih maklumat yang tepat.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock