TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, November 19, 2017

Pertandingan Memanah Terbuka Cameron Highlands 2017


Tadi, saya sempat singgah sekejab ke Padang MDCH selepas saya tertarik untuk melihat aksi memanah di sana semasa pulang dari kerja. 


 Seronok nak tengok namun sebenarnya lebih tertarik untuk mengambil gambar aksi memanah yang tidak pernah saya rakamkan. Peluang sebegini tidak akan saya lepaskan. 


Harus diingat, saya bukan salah seorang penganjur malah tidak terlibat langsung. Jangan tanya saya soalan berkaitan dengan pertandingan ini. 


Apapun yang menarik sembang-sembang dengan peserta tadi, ada yang datang dari Kuala Perlis, Perlis dan juga Kota Bahru, Kelantan serta dari Tanjong Malim, Perak semata-mata untuk pertandingan ini. 

Cuma dari sembang-sembang dengan penganjur, kategori wanita habis awal kerana kekurangan sambutan dan penyertaan peserta wanita. Cepat sikit perjalanan atucara bagi kategori wanita.


Apapun tahniah kepada penganjur dan peserta yang terlibat. Anda memberikan peluang kepada saya untuk melihat aksi memanah dengan lebih dekat dan peluang merakamkan aksi pemanah.

Koleksi gambar saya hari ini ada dikongsikan dalam facebook mrkumai.blogspot dan laman  facebook halaman mrkumai.blogspot.com.



No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock