TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, October 22, 2015

Vandalism di Terminal Fressia, Tanah Rata

(catatan ini adalah salinan email kepada pihak Majlis Daerah Cameron Highlands).

Pihak MDCH,

Saya mengunjungi Terminal Fressia isnin lalu untuk merakamkan gambar-gambar suasana jerebu.

Sampai di tingkat atas ruang meletak kereta Saya mendapati telah berlaku vandalism graffiti di setip dinding.

Saya rasa agak kesal dengan pihak yang melakukan  aktiviti vandalism ini tetapi‎ Saya mengakui ianya mudah untuk dilakukan kerana ruang atas ini kurang dikunjungi oleh orang awam.

Jadi Saya mencadangkan pihak MDCH melakukan perancangan yang terbaik untuk ruang atas ini.

Mungkin boleh diwujudkan ruang aktiviti belia dan remaja seperti di UTC di Pudu dan selainnya.

Terpulang kepada kebijaksanaan pihak MDCH.

* sebelum itu, ruang tanga di tingkat satu dan dua agak kotor seperti biasa.

Terima kasih.






Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock