TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, September 20, 2015

Menjelang cuti sekolah dan Raya Haji di Cameron Highlands.


Mulai Hari Malaysia, 16 September 2015 lagi saya melihat jumlah pelancong sudah mulai bertambah ramai.

Ini kerana cuti hari Rabu ini akan bersambungan dengan hari Jumaat bagi negeri yang bercuti mingguan hari Jumaat. 

Maka tidak hairanlah, kelibat kereta berplate J, D, T dan K banyak kelihatan.

Pagi tadi di Tanah Rata, saya melihat ramai pelancong dan jumlah kereta bertambah sehingga ke malam.

Ini akan berterusan sehingga seminggu kerana cuti sekolah yang serentak dengan ‎cuti Hari Raya Haji pada Khamis depan.

Saya menjangkakan kesesakan tidak seteruk cuti umum yang dahulu seperti Hari Pekerja dan Hari Kemerdekaan kerana waktu cuti yang berpanjangan serta hari raya yang memungkinkan pelancong balik kampung berbanding bercuti.

Namun ianya hanya jangan saya dan saya akan cuba kongsikan keadaan semasa.

Selamat bercuti...‎ 

Jangan impikan suasana di Kea Farm akan seperti gambar di atas sepanjang musim cuti ini.

Tidak akan berlaku sama sekali. Jangan marah...

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock