TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, September 23, 2015

FB Cameron Highlands Group

Saya nak cadangkan kepada anda like FB Cameron Highlands Group yang ditubuhkan oleh orang Cameron Highlands yang asalnya saya saya untuk kami-kami aje namun semakin menerima ramai rakan luar yang inginkan maklumat untuk merancang percutian.


Saya tak pasti siapakah pengasas fb ini. 

Tetapi manfaatnya amat berguna kepada anda yang ingin mendapatkan maklumat mengenai Cameron Highlands serta apa sahaja yang ingin anda tanya untuk membantu merancang percutian anda.

Ini kerana saya mendapati ramai pengusaha homestay, catering, pakej lawatan dan aparment ada di dalam group fb ini. 

Setiap kali ada pertanyaan, saya mendapati respon yang diberikan amat pantas dan banyak pilihan cadangan dan promosi.

Juga testimonials dari pelancong yang telah bercuti di sini.



Cuma adatlah, bila ada fb sebegini kadang kala renyah jugak melayan pelbagai iklan dan promosi barangan yang tiada kena mengena dengan percutian di Cameron Highlands. 

Apapun, masih amat berguna sebagai salah satu sumber maklumat untuk anda merancang percutian anda.

Di mrkumai.blogspot.com pula saya sekadar berkongsikan catatan berkaitan dengan Cameron Highlands tetapi amat jarang untuk saya berkongsikan nombor perhubungan pihak terbabit dan semua cadangan dari catatan saya itu adalah pendapat peribadi saya semata.

Yang penting anda mampu merancang percutian anda dengan mudah melalui sumber yang sedia membantu anda ini.

Telus dan tiada langsung berkepentingan mana-mana pihak.

Selamat merancang  percutian anda...


Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock