TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, October 21, 2014

Lushious.. Capsicum Kuning

Saya pernah berkongsikan catatang mengenai Lada Benggala ataupun Capsicum dalam catatan saya yang terdahulu. 

Klik SINI untuk mengetahui mengenai tanaman ini.

Untuk produk kedua melibatkan Capsicum saya ingin berkongsikan kepada anda Capsicum berwarna Kuning.

Rasanya manis dan tidak pedas malah sangat sedap untuk diratah tanpa memasaknya. 

Ianya juga rangup dan mempunyai aroma yang menyelerakan. 

Secara peribadi ini adalah pilihan utama saya untuk dinikmati secara mentah dan jika perlu memasaknya saya lebih suka secara masak yang ringkas tanpa perlu terlalu lama kerana inginkan rasa keranggupannya kekal. 


Dapatkan produk hebat ini di pasaraya-pasaraya berikut:


Maklumat lanjut boleh diperolehi di laman Lushious... klik 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock