TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, October 1, 2019

1,417 buah kereta sedang mendaki menuju ke Cameron Highlands ...

Catatan ini saya lewat buat berbanding update di facebook saya.. 


Cuma untuk sebagai rekod sahaja supaya di masa akan datang ada boleh saya rujuk fakta di bawah ini:

"Sejam saya menuruni Jalan Tapah sekitar pukul 10 pagi, saya berselisih dengan 1,417 buah kereta yang sedang mendaki menuju ke Cameron Highlands"...
                                               -Catatan pada 31 Ogos 2019, di Facebook Mrkumai.blogspot.com.

Terbukti dengan jumlah kenderaan ini, Cameron Highlands sesak teruk pada cuti hari merdeka tahun ini.Kesesakan sehinggakan kali pertama, sampai ke Lake House dari arah Ringlet untuk ke Tanah Rata. Ini adalah rekod jauhnya mulai jem di Cameron Highlands. 3 Tahun sebelumnya, ketika cuti Hari Pekerja, kesesakan bermula dari Habu Height. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock