TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, April 16, 2017

Senarai pengusaha apartment percutian sekitar Pasar Malam Cameron Highlands

Saya ada menjawab soalan pembaca yang mahu tahu apartment percutian terdekat dengan pasar malam baharu secara umum.

Saya ada janjikan kalau rajin saya akan kumpulkan senarai pengusahanya. Ini apa yang saya rajin buat pagi ahad ini. Saya copy and paste dan printscreen iklan mereka yang telah mereka kongsikan di laman Facebook Cameron Highlands Group.

Saya langsung tak kenal mereka ini. Jangan minta saya hubungi mereka atau berunding dengan mereka. 

Anda perlu keberanian untuk terus hubungi mereka.  Bukan saya pula yang kena tanya mereka. 

Selamat merancang percutian anda. 

Tips : Cara terbaik untuk dapatkan maklumat mereka, kerana ada diantara anda adalah keyboard warrior tegar, post aje pertanyaan anda di facebook Cameron Highlands Group... jangan risau, mereka tak dengar suara emas anda tetapi akan segera menjawab soalan anda.


Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock