TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, April 13, 2017

Hotel terdekat dengan Pasar Malam Cameron Highlands

Saya terima satu email mengenai soalan ini selepas beliau membaca mengenai catatan apartment percutian terdekat dengan lokasi pasar malam yang baharu.

Jawapan saya ;

Salam tuan, 
Terima kasih kerana membaca dan singgah di blog saya.

Menjawab soalan tuan mengenai hotel terdekat dengan Pasar Malam Cameron Highlands yang baharu ini, saya kongsikan seperti di bawah yang mana dalam lingkungan 1-3 km:

1. HOTEL CASA DE LA ROSA
Paling dekat dengan lokasi pasar malam iaitu 700 meter sahaja dan berada di laluan utama Tanah Rata ke Brinchang. 

2. HOTEL CAMERON HIGHLANDS RESORT
Hotel ini bertaraf 4 bintang kalau tak silap saya dan tergolong dalam kumpulan hotel termahal di Cameron Highlands. Harga kadar semalamnya sangat mendebarkan..... 

3. HOTEL SMURF INN
Hotel ini unik kerana di dalam kawasan perumahan ala Eropah di mana senibina 8 unit bersebelahannya adalah gabungan pelbagai senibina Eropah menjadikannya persekitranya sangat esklusif.

4. HOTEL THE OLDE SMOKE HOUSE
Dibina dan dibuka pada pada tahun 1935 memang agak klasik dan mempunyai kelas yang tersendiri dengan masih mengekalkan tradisi perkhidmatannya. Kadar harganya.... poket kena tebal. 

5. HOTEL DE LA FERN
Hotel ini agak selesa berdasarkan pengalaman kawan yang selalu menginap di sini. Berada di laluan utama Tanah Rata ke Brinchang.

Hotel-hotel ini berada dalam lingkungan 1-3 km dari tapak pasar malam ini.

Perincian mengenai hotel ini boleh anda cari dari laman web mereka dan hubungi mereka untuk pertanyaan selanjutnya. Jangan tanya saya pula. 

Semoga dapat membantu...

Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock