TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, April 11, 2017

Penginapan berdekatan dengan Pasar Malam Cameron Highlands baru


Saya menerima pertanyaan ini dari pembaca di blog saya. Terima kasih sebab sudi singgah membaca catatan blog saya ini.

Menjawab soalan Puan, jika puan bermaksudkan berdekatan dengan lokasi pasar malam ini dengan hanya berjalan kaki sahaja saya cadangkan lokasi ini sebagai pilihan penginapan.

1. Barrington Square yang memang berhadapan dengan pasar malam. Turun lift dan lintas jalan dah sampai.

2. SommerSquare Golden Hills yang juga berhadapan tetapi sekitar 20-50 meter dari simpang masuknya. 

3. Taman Perumahan Sungai Ruil atau Vines yang sekitar 150 meter dari pasar malam. Ini adalah kawasan rumah teres. 

4. Villa Dahlia yang berjarak 500 meter dari lokasi pasar malam iaitu dari persimpangan utama memasuki ke lokasi pasar malam ini. Sedikit jauh berjalan malah terasa jauh .... tambah-tambah lagi dengan barangan di tangan...

Keempat-empat lokasi di atas berjarakkan hanya berjalan kaki. 

Untuk mengetahui siapa yang ingin tahu siapa yang ada menawarkan khidmat apartment percutian, saya sangat syorkan anda sertai facebook Cameron Highlands Group.

Ramai pemilik apartment di lokasi di atas akan memberikan maklumbalas bila ditanya.

Kalau saya rajin saya cuba kumpulkan nama mereka. Bila?entahlah ..

Kemaskini Catatan Koleksi Pengusaha Penginapan di sekitar Pasar Malam Cameron Highlands:
Cuma jangan terpedaya dengan MAMAT SCAMMER ini yang mana ramai jugak yang tertipu dengan pakej temberangnya di seluruh Negara : 

Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock