TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, January 24, 2020

Pasar Malam Cameron Highlands di Cuti Tahun Baru Cina 2020

Saya mendapat pertanyaan mengenai adakah PASAR MALAM CAMERON HIGHLANDS yang sangat popular ini dibuka semasa cuti tahun baru cina 2020.
Kreditkan Gambar ini kepada Saudara Jan Syarizan. 
Jawapan saya secara tidak rasmi adalah YA dibuka mulai hari ini, KHAMIS hingga SELASA ini dari pukul 4 petang hingga ke pukul 10 malam. Saya tanya kawan-kawan peniaga Pasar Malam di sana.

Kalau nak info rasmi kenalah tanya Majlis Daerah Cameron Highlands selaku pentadbir pasar malam di sini namun macam keberatan atau malu-malu pula mereka nak berkongsikan info milik mereka ini.

Catatan Panduan ke Pasar Malam Cameron Highlands dan catatan berkaitan dengannya ada saya kongsikan dahulu di sini. Klik 

Jika anda masih mencari apartment samada di musim cuti tahun baru cina ini atau masa akan datang, cuba try test apartment ini di APARTMENT PERCUTIAN @ PRIMA TANAH RATA ini.


Jika anda masih mencari apartment ataupun Homestay? Apa kata anda lihat perkhidmatan ZAHRA HOMESTAY & APARTMENT kami... 

Sekadar membantu anda dan rakan saya ini ya...

Selamat Bercuti di Tahun Baru Cina 2020.. kalau tersekat dalam trafik tu, makan limaumandarin banyak-banyak ya....

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock