TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, January 24, 2020

TIPS BERCUTI DI CAMERON HIGHLANDS SEMASA CUTI TAHUN BARU CINA 2020.

Tahun Baru Cina datang lagi dan seperti biasa tempoh cuti yang panjang menyebabkan Cameron Highlands menjadi pilihan kepada ramai pelancong tempatan tambahan lagi lepas waktu menerima gaji bagi kebanyakan pekerja swasta dan pastinya kakitangan awam. 

Saya tidak berniat nak kongsikan tips-tips semasa bercuti Tahun Baru Cina di sini kerana catatan lama saya rasanya masih sesuai untuk diikuti. 


Jadi saya kongsikan sahaja link ke CATATAN TIPS BERCUTI DI CAMERON HIGHLANDS SEMASA CUTI TAHUN BARU CINA 2020.. 

Harap-harap membantu anda membuat perancangan awal.

Jangkaan saya Cameron Highlands akan dibanjiri pelancong tempatan dalam tempoh cuti ini.

Jika anda ingin mencari apartment percutian, saya kongsikan salah satu penyedia perkhidmatan APARTMENT PERCUTIAN @ PRIMA, TANAH RATA.  

Jika anda masih mencari apartment ataupun Homestay? Apa kata anda lihat perkhidmatan ZAHRA HOMESTAY & APARTMENT kami... 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock