TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, September 9, 2019

Seni Ukiran Kayu dan khat dari bumi Muor, Johor.


Saya nak promosikan hasil tangan seni rakan dan senior saya semasa di UITM Jengka, Faiz yang kini lari dari bidangnya kerana menumpukan sepenuh kepada perusahaan ukiran kayu.

Beliau kini di daerah asalnya Muar Johor membuat banyak hiasan ukiran kayu dan juga hiasan khat yang sungguh halus seninya.. 

Jika anda nak mencari hiasan rumah mengikut citarasa anda, hubungi beliau melalui Facebooknya.

Jangan tanya saya sebab saya tak pernah tanya dia pu. nak kongsikan info ini. 

Saya kagum dengan hasil tangannya. Terbayang-bayang dia buat banner OPKIM yang saya jadi pengarah projek dulu . Senior down to earth ni... mana ada senior nak buat untuk junior.... 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock