TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, March 15, 2016

Perkhidmatan Transport Cameron

Catatan ini saya nak kongsikan maklumat berkaitan dengan perkhidmatan pengangkutan ke destinasi pendakian dengan lebih mudah.

Saya syorkan kepada anda yang memang nak mendaki gunung dan  ingin mendapatkan perkhidmatan pengangkutan ke lokasi kaki gunung pilihan anda dengan lebih mudah untuk memilih perkhidmatan daripada TRANSPORT CAMERON.

Saya rasa saya mengenali mereka ini yang memang diakui arif dengan laluan ke kaki gunung malah amat mahir dalam soal pendakian dan penyelamatan.

Namun saya serahkan kepada anda untuk berhubungan sendiri dengan mereka untuk mendapatkan lebih lanjut maklumat berkaitan dengan perkhidmatan mereka ini. 

Lawati facebook mereka di Transport Cameron atau hubungi 0142746559


1 comment:

Jason Ooi said...

Terima kasih kerana berkongsi tips pengangkutan di Cameron Highlands.

Semasa saya mendaki di Cameron Highlands pada tahun lepas, saya telah menghubungi Senang Pindah untuk transport pikap murah. Jika ada yang berminat, boleh layari https://www.senangpindah.com/lori-transport/pikap-murah/

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock