TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, March 9, 2016

Kriket @ Habu Ringlet

Koleksi pemain kriket ini bukan diambil semasa mana-mana kejohanan tetapi ianya melibatkan 'pemain antarabangsa' dari tiga buah negara, Pakistan, India dan Nepal.

Kesemuanya adalah pekerja asing samada dari kebun sayur ataupun dari Pembinaan Empangan Jelai yang menghabiskan masa hujung minggu mereka bermain kriket di Habu, Ringlet.

Saya sekadar singgah 15 minit di sana kerana tertarik untuk merakamkan gambar aksi mereka berkriket dan saya kongsikan wajah-wajah 'pemain kriket antarabangsa' ini...

Ini sebenarnya adalah pertama kali saya menangkap gambar aksi pemain kriket dan saya menggunakan peralatan ringkas amatur saya seperti berikut;

Kamera : D90 6 tahun ... Lensa 80-200 mm push pull 13 tahun .. setting.. hemtam sahajalah labu...

Janam..janam janam pun ada... Sivaji pun ada.... 



Koleksi 64 gambar mereka yang lain di laman Facebook mrkumai.blogspot . Klik 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock