TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, April 13, 2015

Peta kayuhan MTB @ Cameron Riders

Saya sungguh tak sedar bahawa untuk bulan April langsung tiada catatan sehingga hari ini. 

Rasanya saya ada memuatkan beberapa catatan namun rupanya catatan tersebut hanya untuk blog berbasikal bukit di sini iaitu Cameron Riders yang mana saya juga sebahagian daripada editorial di sana.  

Selalunya apa yang saya kongsikan catatan di sana akan saya kongsikan di sini kerana masih berkisarkan Cameron Highlands.

Dan untuk bulan April ini, kami berkongsikan panduan peta laluan untuk pilihan kayuhan basikal bukit jika berada di sini. 

Untuk catatan pertama di sini saya sekadar memuatkan beberapa peta kayuhan dan kemudian akan saya sambungkan ke laman blog Cameron Riders jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenainya. 


Pertama, catatan mengenai koleksi peta kayuhan yang boleh anda lihat dan teliti jika ingin merancang berbasikal bukit di sini. 

Terdapat hampir 35 buah laluan yang telah Cameron Riders kongsikan secara rawak untuk anda manakala beberapa catatan berikutnya adalah mengkhususkan kepada lokasi dan genre destinasi kayuhan itu. 

Jadi untuk catatan koleksi catatan pertama secara koleski sepenuhnya anda boleh lihat di catatan ini di laman blog cameronriders2014.blogspot.com KLIK.

Untuk catatan pertama klik SINI

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock