TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, March 19, 2015

Pasar Malam Brinchang di musim cuti sekolah March 2015

Sekadar nak berkongsikan suasana pasar malam ini di waktu cuti sekolah 9 hari di bukan March 2015.


Tiada perubahan yang ketara saya lihat malam semalam kecuali bazar jualan tambahan di hadapan Kem Brinchang kembali dibuka.


Bagi jualan di bahagian dalam pasar malam ini pula agak biasa sahaja dan seperti yang saya kongsikan dalam catatan awal mengenai taktik jualan peniaga buah strawberry. 

Jumlah pengunjung agak kurang mungkin kerana tengah bulan. 


Laluan utama tiada kesesakan teruk di Pekan Brinchang dan selesa bagi saya untuk ke sini. 

Di akhir kunjungan saya, saya melihat penguatkuasaan Majlis Daerah Cameron Highlands yang memberi amaran untuk menyita gerai tanpa lesen di bahagian luar pasar malam. 


Untuk rekod, pasar malam ini dibuka setiap malam ketika musim cuti sekolah ini.

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock