TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, April 26, 2014

Cameron Highlands: Tempahan Kek ... Puan Faizah

Untuk tempahan kek sempena majlis anda di Cameron Highlands samada sambutan hari lahir, haru ulang tahun perkahwinan ataupun meraikan kejayaan pernah saya kongsikan dalam catatan yang lebih awal mengenai kedai kek yang menerima tempahan..
 
 
 
Anda boleh membuat carian di dalam catatan terdahulu cuma untuk Kedai Kek Normah, saya akan cuba mendapatkan nombor telepoh beliau kerana mereka telah berpindah ke Taman Sedia.
 
 
Namun untuk catatan yang baharu ini, saya nak berkongsikan pula mengenai tempahan kek yang boleh dibuat oleh salah seorang pengusaha kek dalam talian iaitu Puan Faizah .
 
Dan seperti biasa, saya selalunya hanya akan berkongsi catatan berdasarkan pengalaman sendiri menempah kek dari beliau.
 
kek yang kami tempah ...
 
Beliau tidak pernah saya temui walhal beliau juga menetap di Tanah Rata dan mempunyai kedai serbanika di Akreg Makan Tanah Rata.
 
Yang saya gunakan adalah melalui laman FB beliau yang sering berkongsikan mengenai jenis-jenis kek yang telah ditempah oleh pelanggan beliau.
 
 
Jadi saya biarkan gambar-gambar di atas  menceritakan antara produk kek beliau ... yang bercirikan .. "Homemade" ....
 
Jadi jika anda berminat untuk menempah kek dari Puan Faizah, saya mencadangkan anda menggunakan kaedah yang sama saya lakukan ..
 
Photo: Satu lagi kek harijadi Danisha.. 󾌵
 
Hubungi Facebook beliau ... pm .. dan teruskan pertanyaan demi pertanyaan...  jangan pula email kepada saya pula.. mintak maklumat tambahan la, tolong buat tempahan la... Akan ada yang bertanya nanti ... kalau ada saya kongsikan pertanyaan anda di catatan ini ...
 
Beranikan diri anda untuk terus bertanya kepada pemiliknya....
 
Beliau lebih arif menjawabnya... klik sini ...FACEBOOK PUAN FAIZAH
 
dan cuma untuk tempahan luar kena ada "security".. biasanya menempah memang beria-ia... tapi bila hari mengambil tempahan, tak dapat naik ke Cameron Highlands..... sebab sebab tertentu .. kek dah siap dah  dik oiii.. 
 
Selamat menempah kek .......

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock