TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, October 7, 2013

Emelda Food Court

Setiap kali kawan-kawan saya datang ke sini khasnya kaki bola, mereka akan mengajak saya untuk minum teh untuk bersembang-sembang sambil menonton perlawanan bolasepak secara langsung.
 
Tentunya mereka mengharapkan saya mencari kedai makan yang mempunyai skrin besar untuk menonton bolasepak khasnya EPL.

 
Sebenarnya di sini, hanya ada dua buah kedai makan yang memasang layar besar di kedai mereka.  Selebihnya hanya TV biasa. 
 
Untuk skrin besar, biasanya saya akan membawa mereka ke Food Court Baru Tanah Rata iaitu ke kedai Emelda di tingat atas.
 
 
Menu malamnya biasa seperti yang lain cuma mempunyai steamboat dan western food untuk dipilih sebagai juadah anda.
 
Jadi jika anda mencari tempat makan, Emelda ini boleh dimasukan di dalam pilihan anda. Bagi saya, kami suka ke mari kerana ruang makan yang besar dan selesa dan tidak risau jika anak-anak saya berlari ke sana sini kerana ruangan atasnya sepenuhnya milik kedai makan ini.

Juga terdapat dua pilihan tempat duduk iaitu di anjung yang lebih sejuk dan terbuka dan di bahagian dalam yang lebih tertutup dan kurang terdedah dengan kesejukkan.
 
 
Cuma menaiki tangganya yang terdapat longgokan tahi burung amat mendukacitakan sedikit. Abaikan pandangan anda.

Aduan kepada MDCH telah kami lakukan dan jika anda merasai yang sama, ajukan pula aduan anda kepada mereka untuk keselesaan bersama.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock