TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, July 8, 2013

Tips Melancong Cameron Highlands: Mencari Steamboat @ Cameron

Saya lupa untuk berkongsikan mengenai tempat-tempat yang menawarkan makanan steamboat halal. 

gambar pinjam dulu yaaa....
Sebenarnya saya telah berkongsikan maklumat tersebut dalam catatan makanan halal yang terdahulu. 


Untuk kali ini saya khususkan mengenai Steamboat sahaja. 

Kalau anda mencari restoran steamboat yang halal. 

Saya mengesyorkan tempat-tempat berikut:

Tanah Rata: 
Arked Medan Selera Orkid (bersebelahan tapak Pasar Malam Tanah Rata) Atilia Square
Restoran Elmelda - Food Court Tanah Rata (Tingkat atas).
Restoran Fauzi Tomyam

Tanah Rata ke Brinchang:
Glory 78 Steamboat and Snack - bersebelahan Hotel De La Fern

Brinchang:
Hotel Titiwangsa 
Hotel Rosa Passadena 
Restoran Fauzi Tomyam

Restoran yang saya kongsikan ini adalah restoran yang mendapat pengiktirafan HALAL oleh JAKIM dan Majlis Agama Islam Pahang. 

Yang mana sedap? secara peribadi saya selalunya akan ke Glory 78. 

Selesa dan pernah masuk dalam Menu Alam TV Alhijrah. Malah saya sukakan perisa tomyam dan sambal cilinya. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock