TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, July 15, 2013

Bas sekolah Felda Kumai terbakar ... 2

Bas sekolah Kumai Terbakar3
Sebahagian respon yang diberikan oleh generasi Felda Kumai yang melalui Facebook Generasi Felda Kumai dan juga Warga Felda Kumai.
  • Noralisa Alias Ala ciannyer .. byk kenangan naik bas tu g skolah bera..sapa punyer angkara..biadap betul buat keje diblna ramadhan.
  • Siti Roha’s hanya tinggal kenangan…..sedihnye…itulah bas yang aku tunggu setiap jam 6.30 pagi pada tahun 1990 hingga 1992.
  • Rosmanizan Othman ia weh sama aku sedih tgk hangus bas aku pi timba ilmu dulu huh..huh…

  • Nor Aisyah Da brape generasi ek bas nie?syg betol…
  • Eyra Mat byak kenangan ngn bas ni…xde da la..huhuhu
  • Guru Besar Bas yang aku naiki untuk menimba ilmu. Inilah pengangkutan utama ke sekolah.. Hu. Hu
  • Zaidi Sc sdih nye aku

  • Eita Karim Lau btl 2 pbuatn dak sek memg btl2 myushkn org lain..apa la dosa bus 2 pai nk bkr.lau xpuas hti bsemuka la n bncg secara baik..bln2 baik cmni pn nk wt jht..
  • Saharuddin Muhamad Jani Tinggal kenangan…
  • Naim Ahmad inalillah … musibah d bulan ramadhan..
  • Zahar M Noor Kenangan naik bas ni masa sekolah menengah
  • Syahfizul Zakiri knangn 5thun naek bas 2 g skolh

  • Miza Mizi tinggal kenangan….dua biji bas sekali terbakar..mcm sabotaj je…api marak dlm dua biji bas sekaligus…
  • Zahrul Azlan Last bas nie 1999 aku naik
  • Nurul Arsad X penah naik bas ni…..tengok je dia zaman dolu2…..turut cedihhh
  • PAnif MAzu Zuaem tragik btl smp 2 2 tbakar..
  • Nuar Cipet memang la... bila lelaki berebut nk naik bas,pasti merasa tapak kasut pakcik seman...hahaha....
Sebahagian komen buat masa  ini.. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock