TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, March 13, 2019

Musim Anggur bulan March 2019 di Cameron Highlands


Saya menerima soalan, adakah musim anggur masih ada di Cameron Highlands pada bulan march 2019.

Saya boleh sahkan untuk Kebun Anggur di Lembah Bertam telah habis musimnya. 

Manakala hasil pertanyaan saya kepada rakan-rakan yang berdekatan dengan Kebun Anggur di Blue Valley, ia masih ada dan dibuka kepada kunjungan pelancong. Kebun Anggur ini adalah milik KC. Kwang Grape Farm.

Saya kongsikan mengenai kebun anggur KC Kwang ini dalam catatan awal saya. Masih sama.  

Klik KC KWANG & SON GRAPE FARM dan untuk ke kebun ini saya kongsikan panduan arah di SINI.

Yang ingin mencari penginapan anda kelak, kami ada menawarkan khidmat homestay & apartment percutian di ZAHRA HOMESTAY & APARTMENT ... klik di SINI

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock