TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, April 26, 2018

Pakej Lawatan ke Mossy Forest dan Ladang Teh Sungei Palas, Cameron Highlands oleh Ariff Ahmad


Saya ingin berkongsikan Perkhidmatan Pakej meneroka Cameron Highlands khasnya ke kawasan Mossy Forest dan Ladang Teh Sungai Palas  dengan menggunakan 'Open Cab Land Rover' yang ditawarkan oleh rakan saya, Ariff Ahmad. 


Anda boleh menggunakan khidmat pakej lawatannya untuk melihat sendiri keindahan di kawasan ini dengan pengalaman pemanduan lasak yang selamat menggunakan landrover yang menjadi ikon pengangkutan utama di Cameron Highlands suatu masa dahulu.

Daerah Cameron Highlands merupakan daerah terbesar penggunaan Landrover dan telah diiktiraf dalam Malaysia Book of Record pada tahun 2007.

Rugi kiranya anda ke sini tidak merasai sendiri kehebatan jentera lasak ini. 


Sesuai untuk lawatan keluarga dan kumpulan yang kecil yang mahukan lebih privasi dan ekslusif bagaikan VVIP.

Anda tidak perlu malu lagi bercampur dalam kumpulan yang lain jika inginkan perjalanan yang eksklusif atau khas kepada kumpulan kecil anda sahaja.


Malah anda boleh memilih pakej seawal pagi untuk melihat detik matahari terbit dari sudut terbaik di Ladang Teh Sungei Palas sebelum mendaki membelah kabus dan kedinginan pagi ke puncak Mossy Forest di Gunung Brinchang dan Gunung Irau di paras ketinggian 2,200 meter dari aras laut yang akan  melalui laluan jalan tertinggi di Semenanjung Malaysia yang boleh dilalui kenderaan.

Ariff Ahmad juga menyediakan khidmat penghantaran ke lokasi kaki bukit bagi memulakan  pendakian ke gunung-gunung sekitar Cameron Highlands. 

Hubungi Ariff Ahmad di whatsapps beliau : www.wasap.my/60177779419 atau ke laman Facebook beliau Ariff Ahmad untuk perincian pakej yang ditawarkan. 

Saya sekadar kongsikan dan promosikan perusahaan kawan-kawan. Promo kawan-kawan.... 

"Perkhidmatan pacuan 4 roda "Open Cab Land Rover" kini disediakan utk trip famili dan trip kengkawan.
Bermula dari parking kereta hadapan Nova Hotel ke Mossy Forest & Sg. Palas Boh Tea Plantation.
Sekiranya anda melancong ke Cameron mengunakan kenderaan biasa yg tidak sesuai utk melalui jalan yg sempit & berlubang-lubang utk ke Mossy Forest serta ladang teh, hubungi kami utk menikmati dingin sejuk dan keindahan hutan berlumut serta ladang teh yg sejuk mata memandang di Cameron Highlands.
Boleh call / whatsapp Ariff Cameron

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock