TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, July 22, 2016

Promo kawan-kawan: Catatan baru...

Saya nak buat segmen baru catatan saya iaitu promo kawan-kawan khas
kepada kawan-kawan atau warga Cameron Highlands yang nak dan sedang
berniaga.

Namun harus saya maklumkan lebih awal, material promo ini adalah dari laman
facebook mereka atau dari laman facebook komuniti Cameron Highlands.

Ada yang saya kenal atau yang saya kenal muka tak kenal nama atau ada
yang langsung saya tak kenal.

Saya sekadar nak berkongsikan usaha mereka tanpa sebarang menantikan
imbuhan. Ikhlas membantu. J

adi saya nak ingatkan juga kawan-kawan
pembaca blogs saya ini supaya terus kepada mereka untuk maklumat
tambahan sebab saya tak ada maklumat tambahan tersebut.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock