TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, January 29, 2013

Tema Bulan Februari 2013: Felda Kumai.. dihati selamanya...

Tema bulan February ini akan saya lebihkan kisah-kisah mengenai FELDA KUMAI .. tergerak untuk mencatatkan mengenai felda sendiri ini sebab rasanya banyak kisah yang boleh dikongsikan sekadar mengimbau kenangan di masa silam. 


Saya pasti bagi anda warga generasi felda mana sekalipun akan mempunyai kenangan silam yang manis dan pahit dan cukup berbagai rasa jika dikenang-kenang semula. 

Harapan saya catatan-catatan ini akan dapat membantu saya dan anda segar kembali dengan kisah suatu ketika dahulu... 

Namun Insyaallah, akan saya muatnaikan juga beberapa catatan mengenai Cameron Highlands jika ada bahan catatannya..

Bulan Januari 2013, agak perlahan catatan saya mengenai Cameron Highlands, namun Alhamdulillah, mencecah juga 200,000 halaman dibaca...

 terima kasih ...  Felda Kumai.. dihati selamanya...

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock