TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, October 23, 2017

Hotel dan Apartment berdekatan di Pasar Malam Cameron Highlands

Saya ada dengar setakat ini Hotel dan Apartment terdekat dengan Pasar Malam Cameron Highlands namun tak pernah pergi ke sana. Cuma bila kawan saya menginap di sana saya rasa boleh jugak kongsikan kisahnya. 

Gambar dari laman web mereka.
Hotel yang saya maksudkan adalah Golden Hill Resort yang berkonsepkan apartment. Terletak di Somersquare iaitu bersebelahan dengan pasar malam ini. Hanya perlu berjalan kaki sahaja.

Harganya saya tak pasti. Semalam saya lalu dihadapan lobinya saya tak bertanya pun harganya.

Saya buat carian di internet dan menemui ini.

CAMERON GOLDEN HILL RESORT

SII-G-3A, Somersquare Golden Hill , Jalan Golden Hills 9 , Tanah Rata, Cameron Highlands , Pahang , Malaysia - 39000
+601 38681081


Jadi anda hubungilah mereka sendiri..  Klik

Cuma kalau anda mencari di laman hotel anda akan temui banyak apartmen ditawarkan yang juga menggunakan nama Golden Hill Apartment dan sekufunya.

Yang malas nak membaca, saya nak maklumkan, saya tak de kena mengena dengan hotel ini. Kenal pun tidak. Jadi tak payah tanya saya ada tak bilik malam ini dan sebagainya.

Saya sekadar respon pertanyaan hotel mana terdekat dengan pasar malam. Macam catatan lama saya dibawah:
Catatan lama saya mengenai hotel terdekat dengan Pasar Malam .. Klik
Kawasan apartment percutian yang terdekat dengan pasar malam .. Klik 

Juga akan dibuka sebuah hotel baharu yang betul-betul berdepan dengan pasar malam ini. Saya tak tahu namanya tapi hiasan ala enggerisnya seperti wainscoting memang mencairkan saya.. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock