TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, October 5, 2015

Perkhidmatan Apartment Muslim ... 1

Yang nak saya kongsikan di bawah adalah antara perkhidmatan Apartment Percutian Muslim yang ditawarkan oleh penduduk Cameron Highlands.

Saya perolehi dan kumpulkan dari Facebook Cameron Highlands Group dan anda sendiri boleh menjadi rakan di dalam facebook tersebut.

Jadi saya nak tegaskan .. saya tiada kena mengena dengan iklan di bawah di mana semuanya saya tak kenal dan saya tak tahu samada mereka ini adalah pemilik atau runner sahaja. 

Jangan tanya saya untuk maklumat lanjut dan jangan mintakan saya untuk menghubungi mereka bagi pihak anda.

Serta yang paling utama saya tidak bertanggungjawab atas sebarang urusan dan juga ketidakpuasan hati anda. 

Anda baca, anda fahami, anda teliti , anda hubungi, anda runding, anda berjanji dan seterusnya adalah anda dan mereka sahaja. 

Ok. Caranya mudah, lihat nama pengirim dalam Facebook ini dan cari mereka di dalam carian facebook dan silakan berunding...

Selamat Melancong... 


















sumber : semuanya dipostkan di dalam Facebook Cameron Highlands Group
Insyallah kalau ada update yang lain akan saya kongsikan di siri kedua.

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock