TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, July 30, 2015

Re-visited Lavendar Garden

Lavendar Garden di Tringkap kami kunjungi kembali sabtu lepas selepas hampir 2 tahun tak ke sana.

Kalau kunjungan kami yang pertama adalah ketika ianya baharu dibuka (saya ada kongsikan catatan tersebut) dan ketika itu semuanya serba belum lengkap.

Kali ini memang hampir sempurna dengan banyak penambahbaikan yang dilakukan dan saya suka dengan kemudahan surau yang dibina di dalam Taman Agrotourism yang berbayar ini. 


Untuk masuk, RM 6 bagi dewasa dan RM 4 bagi kanak-kanak 5-12 tahun.

Saya tidak mahu bercerita panjang cuma kalau anda sebagai pelancong, untuk singgah ke sini saya syorkan kerana sedikit kelainan berbanding dengan taman agrotourism yang lain dan harus diingat ini adalah dimiliki dan diusahakan oleh pemilik persendirian.

Jadi kalau ada kekurangan, terima sahajalah... 


Lokasinya amat mudah ditemui iaitu selepas Pekan Tringkap jika dari Brinchang atau selepas Pekan Kuala Terla jika dari Kampung Raja atau Simpang Pulai dan binaan air terjun buatan seperti di atas dan dichadapan pintu masuknya  amat menarik hati anda untuk singgah. 


Bagi kami, dah seperti biasa.. layan anak-anak sahaja untuk bercuti atau ketika kunjungan ini mood beraya masih tebal dan Cameron Lavendar menyiarkan lagu raya sepanjang masa...

These pictures were sent with Picasa, from Google.
Try it out here: http://picasa.google.com/

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock