TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, March 20, 2015

Bermain Giant bubble @ Tanah Rata

Sejak sebulan ini saya perhatikan padang awam di Tanah Rata agak meriah setiap petang. 

Kenapa? Sudah terdapat aktiviti rekreasi petang dijalankan seperti senamrobik terbuka, permainan kapal terbang kawalan dan juga aktiviti sukan yang lain. 


Penambah suasana dan tarikan adalah permainan belon air gergasi juga telah dibawa ke sini. Jika di bawah saya dapat melihat tarikan kanak-kanak ini ditawarkan merata-rata. 

Jadi kalau nak kata istimewa hanya di Cameron Highlands, tidaklah wajar cuma ianya turut dilakukan di sini.  

Harganya sekitar RM 5 bagi satu bekas kecil air sabun dengan peralatan yang disediakan. 


Saya tiba lewat semalam di padang awam ini namun jika pemerhatian dua tiga hari yang lepas, memang suasana sangat meriah kerana ramai pelancong bekeluarga dan orang tempatan yang seronok bermain belon air gergasi ini.



Saya kongsikan gambar selebihnya ini. Mungkin jika saya awal ke sana lain hari akan saya kongsikan kemeriahan sebenarnya. 

Tapi segan jugak sebab ketika itu akan ada acara senamrobik yang hampir 95% adalah kaum wanita dan gadis remaja.

Nanti ada pula yang kata kita pergi sebab nak cuci taik mata... iskh iskh iskh ...









Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock