TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, April 30, 2012

Peristiwa : Bersih yang Kotor

Ini adalah pandangan aku sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keselamatan semua rakyat malah mungkin istilah 'bersyukur' berhak aku gunakan bagi mengambarkan berapa beruntungnya aku dilahirkan dan menjadi rakyat Malaysia.

Untuk penyokong BERSIH sama 1.0 hingga 3.0, aku tidak bersetuju dengan keganasan dalam apa jua cara sekalipun untuk menyatakan pendirian dan harapan ataupun menzahirkan impian. 

Jadi aku tidak malu dan takut untuk menyatakan secara jelas tanpa selindung ataupun berpura-pura:
TIDAK MENYOKONG BERSIH!!!... 
dan tidak menyokong sama sekali apa juga kekerasan dan keganasan yang dilakukan atau telah dilakukan demi tujuan ini. 

Kepada Pihak Polis, aku mengimpikan sesuatu yang lebih dari ini. Ketegasan, pengorbanan anda amat bernilai bagi kami yang tidak menyokong BERSIH ini. Anda bukan anjing-anjing seperti yang disalakan oleh penyokong Bersih kerana anda adalah amat mulia berbanding mereka yang menyalak ini malah sebenarnya merekalah bersifat Anjing sebenarnya. Tidak salah mereka menyalak diri sendiri. Salute to All Policeman and Woman.. 















Kepada Penyokong BERSIH, tidak sama sekali aku menafikan hak untuk berhimpun dan apa juga hak tetapi Pihak Polis juga mempunyai hak untuk menjalankan tanggungjawab mereka dan jika tindakan diambil, maka penguatkuasaan undang-undang  lebih penting dari salakan hak anda.
Dan sebagai penutup, walaupun aku bukan ahli mana-mana pertubuhan POLITIK baik kanan ataupun kiri samada di negara ini ataupun mana-mana negara lain, aku  ingin menyatakan pendirian aku bahawa aku menyokong kenyataan ini malah aku akan amalkan sepanjang masa yang relevan bahawa aku ;

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock